Dla podróżników – Extrem4x4

Toyota Land Cruiser 95 na wyprawę

Toyota LC 95 Sebastiana Kino letnie i Land Cruiser.Właściciel Toyoty Sebastian lubi podróżować samochodem w miejsca niedostępne, stąd potrzeba terenówki wyprawowej.Wpadł również na pomysł prowadzenia przy okazji kina letniego wyświetlanego z samochodu na jedną ze ścian markizy, służącej za ekran.Na kinie się nie znamy, więc z tym Sebastian musi sobie sam poradzić, ale na przygotowaniu […]

Volvo Sugga TP-21 4,2TD 1HD-T

Volvo Sugga 4×4 1956-2016 by Extrem4x4 Otrzymaliśmy do wykonania ciekawy samochód terenowy – Volvo TP21 potocznie zwany -Sugga.Niestety odtworzenie oryginału było niemozliwe ze względu na stopień zniszczenia całości samochodu oryginalnego, więc wspólnie z właścicielem zdecydowaliśmy o zbudowaniu pojazdu łączącego w sobie historyczny klimat i kształt z nowoczesną techniką terenówki i dzisiejszą precyzją oraz luksusem prowadzenia.Volvo […]

Nissan Patrol Y61 BMW 3.0d

Dostaliśmy zlecenie zbudowania samochodu terenowo-wyprawowego dla kolegi Marcina, który dostarczył nam bazę – czyli trochu nadużytego Nissana Patrola 3.0di w wersji krótkiej, 3-drzwiowej.Zaczęliśmy od szczegółowego mycia podwozia i rozbiórki na czynniki pierwsze.Podwozie i rama zostało mechaniczne wyczyszczone z powstałych ognisk korozji, poprawiliśmy blacharkę i porządnie zakonserwowaliśmy wszystkie elementy.Elementy zawieszeń, obudowy mostów zostały wypiaskowane i proszkowo […]

Fiat Freemont

Prezentujemy nowego, terenowego Fiata – Freemont 4×4, który wszedł niedawno do sprzedaży, a my już go mamy na warsztacie.To chyba pierwszy samochód osobowy klasy SUV ze stajni Fiat. Wcześniej występowała jedynie uterenowiona wersja Fiata 4×4 – Panda Cross, no i oczywiście znany wszystkim rajdowy Fiat 500 4×4 … – ale to nieseryjnie. Freemont to połączenie […]

Nissan Navara D40 Monster Cat

o nasza nowa oferta przebudowy samochodów terenowych, głównie typu pick-up.Pod nazwą Monster-Cat kryje się idea stworzenia niepowtarzalnego i budzącego respekt pojazdu terenowego, który nie tylko będzie wyglądał, ale i jeździł.Inspiracją stały się pojazdy budowane przez Islandczyków do jeżdżenia po głębokim śniegu i lodowcach.Nasze warunki terenowe i klimatyczne wymuszają jednak konstrukcje o trochę innym przeznaczeniu.Śnieg , […]

Mercedes Unimog 416

Historia metamorfozy:Właściciel pojazdu – nasz dobry znajomy z wcześniejszych projektów – Darek, zakupił kiedyś Mercedesa Unimog 416 z myślą o …No właśnie – chyba zakupił go, bo się w nim zakochał bez specjalnych potrzeb użytkowych. Nim Unimog wylądował u nas na warsztacie , Darek pomęczył go już w ciężkim terenie, żeby sprawdzić legendarne własności terenowe […]

Nissan Patrol Y61 BMW 3.0d 290 KM

To już trzeci silnik w tym Patrolu – najmocniejszy.Pierwszym był oczywiście oryginalny silnik Patrola 3.0di, który znany jest ze swej zawodności i mizernej mocy – tzn w katalogach Nissan pisze, że jego dziecko ma 158KM, ale hamownia zawsze prawdę pokaże i modele te legitymują się realną mocą na poziomie 120KM !!! Z tego powodu ok. […]

Nissan Patrol Y61 2.8td Jacka

To kolejny Nissan Patrol 2.8 tdi przygotowany przez naszą firmę do off-roadu i na wyprawy.Właśćicielem samochodu jest Jacek, który zlecił nam zakup odpowiedniego egzemplarza i przebudowę.Samochód miał być przede wszystkim wszczegółowo wyremontowany i przygotowany do off-roadu , ale bez zbędnych gadżetów i ozdób. Wykonaliśmy więc:– remont blacharski oraz konserwację podwozia i ramy– remont mechaniczny – […]

Nissan Patrol Y61 Biturbo BMW 3.5d 403KM

Samochód poddany odrestaurowaniu i tuningowi w naszej firmie Extrem 4×4 W 2013 r., jest całkowicie odnowiony – tutaj „ całkowicie” , tyczy się nawet najdrobniejszych detali.Do modyfikacji został wybrany egzemplarz z najbogatszym wyposażeniem jaki serwował Nissan, sprowadzony specjalnie ze Szwajcarii z niewielkim przebiegiem 118 tkm. W 2013r został całkowicie rozebrany do symbolicznej śrubki.Nadwozie – czyli […]

Nissan Patrol Y61 Ranger

Rok: 1998Przebieg 260000kmPrzygotowany do off-road w naszej firmie – na wyprawy albo dla myśliwego – z możliwością dowolnej zabudowy, którą możemy wykonać. Samochód po szczegółowym remoncie mechanicznym i karoseryjnym oraz tuningu off-road wykonanym w 11.2013r. Wyposażenie fabryczne:– silnik 6 cyl. tdi 2826ccm 130KM– klimatyzacja– napęd 4×4, reduktor, skrzynia manualna 5-biegowa– blokada tylnego mostu 100%– elektryczne […]

Nissan Patrol Y60 BMW 3.0d

Bazą do przebudowy był Patrol Y60 2.8td w wersji długiej.Montowanie silnika BMW w Y60 jest bardziej kłopotliwe niż w wersji nowszej Patrola Y61.W starszym modelu jest ciaśniej pod maską, a nasz egzemplarz dodatkowo miał zamontowane przez nas – we wcześniejszym okresie – już wiele dodatkowych, zajmujących miejsce urządzeń takich jak : Webasto, sygnał pneumatyczny z […]

Nissan Patrol Y60 2.8td Evo Mateusz

Wykonane prace to:– kpl remonty blacharsko lakiernicze oraz mechaniczne– modyfikacje nadwozia do większych kół 35″– zderzaki off-road, płyty osłonowe, itp.– po dwie wyciagarki ( z przodu i z tyłu)– silniki po remontach i tuningach podnoszących moc– większe aluminiowe chłodnice– wzmocnione zawieszenie off-road naszego projektu wraz z wyczynowymi amortyzatorami King– koła 35×12,5 MT, wraz ze wzmocnionymi, […]

Toyota Tundra 5.7 – 400KM Na wyprawę

To kolejny ciekawy pomysł motoryzacyjny Darka – pomysłodawcy budowy Unimoga wersji „bus wyprawowy”z 2012r.Założenie było proste. Potrzebny samochód terenowy na wyprawę z dużym mocnym, dynamicznym silnikiem i dużą przestrzenią użytkową , o dużej niezawodności – dlatego marka Toyota, i ogólnie o wszystkim dużym…Darek ma już krótkiego „topowo” wyposażonego Patrola Y60 4.2td, więc nie potrzebuje samochodu […]

Nissan Patrol Y60 4.2TD 1HD-T Evo Darek

Wykonane prace to:– kpl remonty blacharsko lakiernicze oraz mechaniczne– modyfikacje nadwozia do większych kół 35″– zderzaki off-road, płyty osłonowe, itp.– po dwie wyciagarki ( z przodu i z tyłu)– silniki po remontach i tuningach podnoszących moc– większe aluminiowe chłodnice– wzmocnione zawieszenie off-road naszego projektu wraz z wyczynowymi amortyzatorami King– koła 35×12,5 MT, wraz ze wzmocnionymi, […]

Nissan Patrol GU4 3.0di Hunter

Prezentujemy zbudowanego przez nas Nissana Patrola 3.0di przeznaczonego dla myśliwych.W tej konstrukcji połączyliśmy luksus przestrzeni pasażerskiej z wysokimi własnościami terenowymi oraz użytkową zabudową bagażnika – służącej do przewozu upolowanych zwierząt. Samochód przygotowaliśmy w trzy miesiące.Rozpoczęliśmy od zakupu samochodu jako bazy do modyfikacji. Na życzenie naszego klienta wybraliśmy najnowszy model Nissana Patrola z automatyczną skrzynia biegów […]

Nissan Patrol Y60 2,8TD 200KM Rshox

Podstawowe dane techniczne:Rok produkcji: 1993r.Silnik: 2,8TDI po modyfikacjach moc 200KM moment 400NMMasa własna: 2000kgSkok zawieszenia: przedniego 320mm , tylnego 400mm Samochód ten jest wynikiem wieloletnich doświadczeń w przebudowie samochodów terenowych, a zwłaszcza Nissanów Patroli. Celem była przede wszystkim odbudowa i niewielkie zmiany konstrukcyjne tak, aby nie zatracić ogólnych walorów samochodu seryjnego znanego z bezawaryjności i […]

Nissan Patrol Y60 2,8TD EVO CC 24H Winner

– zawieszenie typu “baja” – 8 szt. amortyzatorów Pro-Comp Nitro MX z regulacjami twardości i zbiorniczkami azotu, o skoku 35/40 cm, sprężyny + 8cm, polibusze, spec. odboje– piaskowanie ramy i podłogi karoserii– modyfikacje i naprawy blacharskie, podcięcie błotników– totalne odchudzenie karoserii, wycięcie zbędnych elementów – masa auta gotowego do startu bez paliwa – 1790kg ( […]

Nissan Patrol Y60 EVO Spider

– silnik po tuningu, 145 KM– 2x 100% blokada mostu 4-Mad– zawieszenie Extrem ( + 10cm), polibusze, spręzyny, 8x amortyzator z regulacją tłumienia Rancho , wzmocnione – wahacze, odboje polimer– koła : felgi 4-Mad 16×7 ET(-50) , opony Silverstone Extreme 35″– zderzaki off-road Extrem , wyciągarka 4-Mad 5.7t , lina syntetyczna– oświetlenie Led i Xenon […]

Nissan Patrol Y60 HUNTER 4.2TD 1HD-T Picup

amochód zbudowany na indywidualne zamówienie do jazdy w ciężkim terenie i z przeznaczeniem na polowania. Dane techniczne:– silnik Toyota Land Cruiser 4.2 Td z podniesioną mocą do 220 KM i 550 Nm– skrzynia biegów manualna Patrol Y61-3.0di– zwolniony reduktor ( 2.65)– wzmocnione sprzęgło spiekowe 300mm– pneumatyczne blokady mostów 100% -przód i tył ( firmy 4-Mad)– […]

Nissan Patrol Y61 EVO 4.2 TD 24Valve

– przebudowa 2010 r.,– model bazowy Y61 – 3.0 di – 2002r.,– silnik Toyota Land Cruiser 4.2 TD – 24 V, o podniesionej mocy do 220 KM, 600Nm,– wzmocnione sprzęgło ze spieków -300mm,– skrzynia biegów manualna 5b,– zwolniony reduktor – 2.6,– 2x blokada mostów 4-Mad – 100% ( przód i tył ),– zawieszenie Extrem +10 […]

Nissan Patrol Y60 2,8TD 220KM BULL

Zakres prac:– zawieszenie by Extrem4x4 ( +10cm) , wykrzyz 85cm– silnik po tuningu ( stage-3) – 220 KM, intercooler z wentylatorami, sportowy wydech 2.5″, przebudowana pompa paliwa, dodatkowa elektryczna pompa w zbiorniku– lekkie koło zamachowe– wzmocnione sprzęgło ze spieków 260mm– zwolnione przełozenia mostów (5.42)– 2x 100% blokada mostów – przód i tył ARB– zderzaki i […]

Nissan Patrol 4.2TDI 1hd-t Automat

Nissan Patrol na wyprawy i ekspedycje. Pełne możliwe wyposażenie.– silnik Toyota Land Cruiser 4.2 TDI – 24V – 250 KM , bez elektroniki,– skrzynia automat/tiptronic Toyota LC , 5-biegów – do wyboru pracuje w systemie automatycznym lub tiptronic-ręcznie z wyświetlaczem, reduktor terenowy z blokadą,– dwie blokady ARB, przód i tył,– klimatyzacja, pełna elektryka, centralny zamek […]

Nissan Patrol Y61 4.2 TDI 1hd-t 220KM

– przebudowa 2010 r.,– model bazowy Y61 – 3.0 di – 2001 r.,– silnik Toyota Land Cruiser 4.2 TD o podniesionej mocy – 220 KM, ok 500Nm,– wzmocnione sprzęgło spiekowe,– klimatyzacja,– skrzynia biegów manualna 5-b, reduktor – Nissan,– 2x 100% blokady mostu 4-Mad (PiT),– zawieszenie Extrem/OME + 10 cm, 8x regulowane amortyzatory Rancho,– zderzaki 4-Mad, […]

Suzuki Vitara x90 Srudobaru

Prace rozpoczęliśmy od tuningu zawieszenia.Zastosowaliśmy wzmocnione, gazowe amortyzatory i mocniejsze sprężyny – co spowodowało uniesienie samochodu o ok. 4 cm i usztywnienie.Co do mocy, to „dłubnęliśmy” tam trochę.Najpierw redukcja masy, czyli likwidacja pseudoekologii – recyrkulatory i inne draństwa od norm spalin, które tak naprawdę działaja odwrotnie od zamysłu ekologii.Potem większy dolot, nowy sportowy wydech, zmiana […]

Nissan Patrol Y60 2.8 TD EVO

– rok prod.– silnik 2800 td wzmocniony 150 KM– blokada tylnego mostu 100%– klimatyzacja – sprawna po serwisie, dodatkowo filtr powietrza klimy i snorkel do kabiny– zawieszenie +4 cale, OME– koła 35″ x 12.5 BF-Goodrich MT, felgi Dotz– podcięte błotniki do kół 35″– zderzaki off road, mocowania na hi-lifta przód i tył– wzmocnione progi do […]

Nissan Patrol Y60 Evo 4.2 TDI 24V

– silnik Toyota Land Cruiser 4.2 Tdi HDJ 24V., silnik po tuningu – ok. 250 KM, 700 Nm,– intercooler, boost – 1.8 bar, sportowe koło zamachowe,– wzmocnione sprzęgło – spieki 300 mm,– klimatyzacja,– kpl. zawieszenie + 10 cm, 8x amortyzator OME,– zderzaki off-road, płyta ślizgowa, wyciągarka 5.7t 4-mad,– skrzynia manualna 5-b Nissan Patrol,– masa ok. […]

Nissan Navara V8

samochód bazowy to Nissan Navara D-22 – Pick-Up – 2.5dci Zaczęło się niewinnie. Najpierw tylko podstawowe przygotowanie off-road – zderzaki koła MT, lekki lift zawieszenia, snorkel itp… Wystarczyło na jakiś czas.Następny etap to ekstremalna zabawa w przebudowę – czyli krojenie całego samochodu – 2006r.– silnik Mercedes 500 SE – 260 KM V8 – benzynowy,– skrzynia […]

Iveco 55s18 4×4 Camper

Prezentujemy samochód wyprawowy na bazie nowego modelu Iveco Daily 4×4.Nasze zainteresowanie tym tematem wynika z faktu, że po części budowaliśmy i tuningowaliśmy ten samochód – oczywiście nad wszystkim nadzorował właściciel Iveco i pomysłodawca całej tej operacji – Jurek Bodzioch z Rally Camp.Wszak Iveco , wyjeżdżając z fabryki , nie było terenowym camperem, ale zwykłą użytkową […]

Nissan Patrol Y60 2.9 TDI

– silnik po tuningu z mod Y61 – 6-cyl , rozwiercony do 2900 ccm, – moc 220 KM, bost 1.5 bar, intercooler,– sprzęgło 2600mm – spieki,– zawieszenie Trail-Master,– koła 33″,– 2005 rok budowy.

Agresor 3.5 – V8

To pierwszy zbudowany przez nas samochód od podstaw. Jak na czasy w których powstał, był konstrukcją bardzo nowoczesną (zawieszenie na sprężynach śrubowych, podczas gdy na rajdach królowały jeszcze resory piórowe) i posiadał b.dobre osiągi. – podwozie i układ napędowy – modyfikowany Range Rover 3.5 V8 ( początkowo zasilany dwoma gaźnikami – 170 KM, później zmodyfikowany wtrysk […]

Sprawdź nasze Social Media

2020© Extrem4x4.pl. All Rights Reserved.
Używamy plików cookies i podobnych technologii w celu realizacji usług, reklamy, statystyk, optymalizacji. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka Prywatności

EnglishGermanPolish