Tinex

– silnik 5000 ccm V8 – 32v Mercedes 330 KM, 500 Nm,
– zasilanie modyfikowany mechaniczny wtrysk paliwa Bosch K-Jetronic,
– sprzęgło wzmocnione – 275 mm, spiekowe – tuningowe koło zamachowe,
– skrzynia biegów mechaniczna 5-b , przyspieszony reduktor Nissan Patrol GR- 1.65 ,
– mosty Nissan Patrol GR, 2x blokada ARB, wzmocnione obudowy,
– zawieszenie 8-amortyzatorów Procomp MX Nitro z regulacją , skok kół 40 cm,
– układ kierowniczy Nissan Patrol GR, 2x amortyzator skrętu,
– zabezpieczenie przed wodą do 150 cm,
– koła 2 kpl : Simex 35-10.5, Maxicross 235/85 R16,
– 2x wyciągarka -tył/przód -Superwinch 9.5, liny syntetyk, 2x akumulator żelowy Optima,
– chłodnica z tyłu, dod. chłodnice oleju, wspomagania,
– konstrukcja przestrzenna ramoklatka na bazie Patrol GR, spawana stal 18G2A, wykonana od podstaw,
– zbiornik paliwa 95 l, 2x pompa paliwa,
– centralny układ gaśniczy Sparco,
– wnętrze osprzęt Sparco fotele-pasy-kierownica, ogrzewanie, metromierz, CB, intercom, – navi-Garmin,
– masa 1900 kg,
– rok budowy 2007.

Sprawdź nasze Social Media

2020© Extrem4x4.pl. All Rights Reserved.
Używamy plików cookies i podobnych technologii w celu realizacji usług, reklamy, statystyk, optymalizacji. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka Prywatności