Smoczyca EVO 3

– silnik Audi A8 – 4200 ccm, v8 – 32v, sprężanie 12:1, po tuningu – 350 KM, 450 Nm,
– zasilanie – modyfikowany, mechaniczny wtrysk paliwa Bosch K-Jetronic z Mercedesa 500,
– sprzęgło spiekowe 275- 10 sp., sportowe koło zamachowe, dodatkowe chłodzenie,
– skrzynia biegów/reduktor – Isuzu Trooper 3.2-3.5,
– mosty Nissan Patrol GR, 2 – blokady ARB, zmienione przełożenia, wzmocnione obudowy,
– układ kierowniczy GR, 2 amortyzatory skrętu, szybkie przełożenie 3:1,
– zawieszenie – 8 amortyzatorów Procomp-MX Nitro, skok koła przód – 45cm, tył – 45 cm,
– zabezpieczenie przed wodą do 150 cm, snorkel, odpowietrzenia,
– koła 2 kpl: Maxicross 235/85 R16, lub 35-10.5 R16 Silverstone Xtreme,
– chłodnica z tyłu, chłodnica oleju, chłodnica wspomagania kierownicy,
– zbiornik paliwa 95-litrów, możliwość zabrania dod 20L,
– wyciągarka Warn -Grzechotnik 6 KM, lina syntetyk, akumulator żelowy 100Ah,
– konstrukcja – przestrzenna ramoklatka spawana,
– wnętrze osprzęt Sparco, ogrzewanie, pasy 5-pkt 3″, 2x Explona, Navi- Garmin, intercom, CB,
– masa ok 1750 kg.

rok budowy 2007

Sprawdź nasze Social Media

2020© Extrem4x4.pl. All Rights Reserved.
Używamy plików cookies i podobnych technologii w celu realizacji usług, reklamy, statystyk, optymalizacji. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka Prywatności