Nissan Patrol Y60 2,8TD EVO CC 24H Winner – Extrem4x4

Nissan Patrol Y60 2,8TD EVO CC 24H Winner

– zawieszenie typu „baja” – 8 szt. amortyzatorów Pro-Comp Nitro MX z regulacjami twardości i zbiorniczkami azotu, o skoku 35/40 cm, sprężyny + 8cm, polibusze, spec. odboje
– piaskowanie ramy i podłogi karoserii
– modyfikacje i naprawy blacharskie, podcięcie błotników
– totalne odchudzenie karoserii, wycięcie zbędnych elementów – masa auta gotowego do startu bez paliwa – 1790kg ( wycięliśmy ok.250 zbędnych kilogramów )
– okna – poliweglan
-wzmocnione drążki kierownicze, panharda i wahacze
– szczegółowy remont wszystkich podzespołów mechanicznych i hamulców
– hamulce 4x tarczowe wentylowane
– silnik – Y61 2800ccm poddany tuningowi, specjalnie zbudowana mechaniczna pompa wtryskowa, dwie elektryczne pompy paliwa , intercooler, turbo – 1.7 bar – moc 220 KM , moment obrotowy 500 Nm
– wydajniejszy układ chłodzenia: wieksza o 50% chłodnica, wydajniejsza pompa, dod. elektryczny wentylator, dod. chłodnica oleju , wyloty powietrza w masce
– zewnętrzny zasys powietrza 110mm z dachu wraz z dużym filtrem z ciężarówki
– sportowe koło zamachowe, sprzęgło spiekowe 260mm
– tylny most z blokada LSD
– wzmocnione obudowy mostów
– lekkie zderzaki off-road, haki , płyta ślizgowa
– alternator 120A
– przyspieszone o 30% przełożenie kierownicy, przekładnia i pompa Y61
– oświetlenie : dach 4x xenon -4-Mad, przód – 2x bixenon , tył 6x Led
– srodek: kierownica, pedały, zegary, fotele rajdowe , pasy 3″ – 4 pkt, CB
– zbiornik 90l
– koła: opony 33×12.5 MT, dystanse 30mm i felgi 15×8 ET(-25) 4-Mad
– sportowy wydech 3″
– uproszczona i zabezpieczona przed wilgocią instalacja elektryczna, akumulator 75A -Optima z tyłu pojazdu, wyłacznik główny, zdublowane wyłaczniki
– wydajniejszy spryskiwacz szyby
– zwiększony rozstaw osi i kół ( 2550) – wysunięty do przodu przedni most dla uzyskania nacisków przód/tył 45/55%

Więcej:

http://www.terenowo.pl/sport/inne/1179-24-godziny-polska-lets-begin.htmlhttp://www.terenowo.pl/sport/inne/1191-jeszcze-o-24-godziny-polska-komentarze-2-najlepszych-zaog.htmlhttp://www.extrem4x4.pl/index.php/pl/component/content/article/96-zespo-rajdowy-piotr-biakowski-i-waldemar-goncarz.htmlhttp://www.extrem4x4.pl/index.php/pl/component/content/article/2-aktualnoci/118-rajd-drezno-wrocaw-2012.htmlhttp://www.extrem4x4.pl/index.php/pl/component/content/article/2-aktualnoci/108-skoczy-si-rajd-mt-rally-2012.html

Sprawdź nasze Social Media

2024© Extrem4x4.pl. All Rights Reserved.
Używamy plików cookies i podobnych technologii w celu realizacji usług, reklamy, statystyk, optymalizacji. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka Prywatności