Mitsubishi Pajero II 3.5 Cross-Country

– silnik po tuningu – zwiększone dawki paliwa , usunięta „ekologia” 230KM
– sportowy wydech
– lekkie koło zamachowe, wzmocnione sprzęgło spiekowe
– duża chłodnica z tyłu, dolot powietrza tunelem dachowym
– zbiornik umieszczony centralnie – 120 L
– dwa koła zapasowe
– skrzynia rozdzielcza – super select
– usunięty ABS i przebudowany układ hamulcowy
– zawieszenie Pro-Comp MX Nitro (8x amortyzatory ze zbiorniczkami i regulacja twardości), polimerowe tuleje zawieszenia
– karoseria odchudzone ze zbędnych części i przebudowana w tylnej cześci
– blokada tylna 100%
– dod. tłumik drgań kierownicy Pro-Comp
– klatka wg zał „J” FIA – Ireco Motorsport
– sportowe fotele i pasy 4 pkt,
– intercom
– kamera cofania
– halogeny
– snorkel
– płyty osłonowe podwozia
– koła 31×10,5 R15 Silverstone i wzmocnione felgi 4-Mad 15×8 ET(-25), dystanse 50mm
– oczywiście cała reszta pojazdu po odpowiednich remontach i przeglądach.

Sprawdź nasze Social Media

2020© Extrem4x4.pl. All Rights Reserved.
Używamy plików cookies i podobnych technologii w celu realizacji usług, reklamy, statystyk, optymalizacji. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka Prywatności