Nissan Patrol Y60 4,2V8 Audi Nitro 2009

Z założenia miał być treningówką, która nie miała startować na rajdach. Ale szybko okazało się, że jest bezkonkurencyjny … i zaczął startować. Wizualnie nie jest najpiękniejszy, ale za to skuteczny.
– silnik Audi S8 – 4.2 -V8 – 32V , po tuningu – moc min. – 350 KM,
– dod. – wtrysk podtlenku azotu High-Power , typ – mokry – chwilowe zwiększenie mocy do ok 500KM,
– nadwozie samonośne- poszycie Patrol Y60, rama Patrol zespawana z klatka i poszyciem,
– zawieszenie Pro-Comp Nitro z reg. – 8 amortyzatorów, skok ok 40cm,
– rozstaw osi – 2550mm, masa ok 1780 kg,
– chłodnica z tyłu,
– zbiornik 90 L,
– blokada mostu – cierna LSD,
– chłodnica wspomagania kierownicy,
– dwa układy paliwowe o podwyższonym ciśnieniu,
– sprzęgło spieki 260mm, sportowe koło zamachowe,
– skrzynia biegów 5-b Nissan Patrol Y61,
– przyspieszony reduktor ( 1 : 1,55 ) – v- max na reduktorze ok 185 km/h,
– koła 285/75 R16 MT, felgi 7J16 , ET ( – 70),
– wyważenie przód/tył: 45 /55 %,
– wnętrze 2x metromierz, osprzęt Sparco , pasy 3″ , fotele sportowe, itp.,
– rok budowy 2009.

Sprawdź nasze Social Media

2020© Extrem4x4.pl. All Rights Reserved.
Używamy plików cookies i podobnych technologii w celu realizacji usług, reklamy, statystyk, optymalizacji. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka Prywatności