Nissan Navara MonsterCat Rally

Ukończyliśmy rajdowego Nissana Navarę Monstercat.
Samochód budowaliśmy od jesieni 2012r dla zespołu Piotra Białkowskiego Bewa Racing Team.
Szczegółowy opis pojazdu przedstawimy po naszym urlopie ( tzn za dwa tygodnie – 19.08.2013) wraz z ciekawymi zdjęciami i filmikami.
W skrócie przypomnimy, że wykonaliśmy całkowicie od podstaw pierwszy egzemplarz rajdowego Monstercata i Piotr jako kierowca testował go na swoich terenach okolic Żagania w celach regulacyjnych
Samochód budowany w specyfikacji FIA – T1, i tak docelowo będzie homologowany.

Dane techniczne:
– konstrukcja – ramoklatka , masa własna regulaminowa FIA minimalna 1750 kg
– poszycia laminat ( w przyszłości carbon)
– silnik Nissan 350 z – 3500 v6 280KM, regulaminowa zwężka 35mm FIA, komputer rajdowy Haltech, wydech sportowy
– skrzynia – na razie manualna 6-biegowa Nissan 350z, reduktor 4×4 o przełożeniu 1,7 naszej konstrukcji ( w przyszłości skrzynia sekwencyjna 6-b Sadev)
– zawieszenie – przód wierna kopia Rally Art z naszymi modyfikacjami – FRT amortyzatory regulowane, szerokie półosie, tuningowe wzmocnione zwrotnice, skok kół 25 cm – regulamin FIA
– zawieszenie tył – amortyzatory R-Shox 2.7” , 30/40cm skoku, most sztywny wzmocnione LSD, drążki wzdłużne i wahacz centralny,
– zbiornik FIA ATL – 170L
– wyposażenie regulaminowe FIA
– chłodnica z tyłu, dodatkowe chłodnice olejów
– koła BFG – 245/80 R16, felgi kute , magnezowe

Sprawdź nasze Social Media

2020© Extrem4x4.pl. All Rights Reserved.
Używamy plików cookies i podobnych technologii w celu realizacji usług, reklamy, statystyk, optymalizacji. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka Prywatności