Gad – Extrem4x4

Gad

Pojazd budowany był w naszym warsztacie przez ok 10 mies. Jako bazę nośną użyliśmy częściowo legarów ramy Nissana Patrola, łącząc je z przestrzenną ramoklatką, która dosztywniała całość i tworzyła samonośną konstrukcję.
– silnik 5000 ccm V8-32v Mercedes 500, 330 KM, 500 Nm, mechaniczny wtrysk paliwa Bosch K-Jetronic
– skrzynia biegów automatyczna 4-biegowa Mercedes, reduktor Robur, PTO,
– mosty – portalowe – na zwolnicach Volvo Laplander, 2x blokada – 100%,
– układ hamulcowy tarczowy Nissan Patrol Gr, hamulce tarczowe wentylowane na 4 koła,
– układ kierowniczy Nissan Patrol GR, amortyzator Procomp,
– zawieszenie 8-amortyzatorów Pocomp MX Nitro, skok kół przód-45cm, tył-50cm,
– wyciągarka mechaniczna 20t – dwubębnowa: wyjście na przód 50m liny, wyjście na tył 35m liny,
– 2x wyciągarki elektryczne asekuracyjne przód – 4-Mad 12.5, tył Superwinch 16.5 – liny – syntetyk, akumulatory żelowe Optima
– zbiornik paliwa 120 l,
– koła 36″ R16,
– konstrukcja przestrzenna ramoklatka spawana stal 18G2A, na podłużnicach Patrol GR,
– rozstaw osi – 2700 mm,
– zabezpieczenie przed wodą do 170 cm- snorkel , odpowietrzenia,
– chłodnica z tyłu, dodatkowe chłodnice silnika, skrzyni, wspomagania,
– masa ok 2100 kg.
– dodatki: kamera cofania, kamera na bębny wyciągarek, nawigacja, metromierz, fotele sportowe, pasy 3″ – 5pkt, oświetlenie xenon

Sprawdź nasze Social Media

2024© Extrem4x4.pl. All Rights Reserved.
Używamy plików cookies i podobnych technologii w celu realizacji usług, reklamy, statystyk, optymalizacji. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka Prywatności