NOWE Pajero IV – Extrem4x4

NOWE Pajero IV

Do sprzedania Mitsubishi Pajero IV 3,2 , wersja krótka, 3-drzwiowa z manualną skrzynią biegów, silnik nowej generacji – cammon rail.

Samochód został poddany pełnej renowacji nadwozia i podwozia.

Jak wiadomo przypadłością tych genialnych modeli terenówek jest mocno postępująca korozja, której nie widać na pierwszy rzut oka, bo pojazd mocno obłożony jest maskującymi plastikowymi elementami – jednak każde kilkuletnie Pajero posiada zaawansowaną korozję.

Problemem renowacji jest 2x bardziej skomplikowany układ zawieszenia pojazdu- z przodu i z tyłu wielodrążkowe i wielowahaczowe zawieszenie niezależne, co zwiększa mocno koszty w stosunku do innych terenówek.
Jednak ten typ zwieszenia gwarantuje najwyższy komfort, stabilność i przyczepność, w stosunku do prostszych rozwiązań innych terenówek.

Pajero po zakupie – imporcie z Austrii zostało rozłożone do gołej karoserii, podwozie i zawieszenia zostały wypiaskowane i wyczyszczone z resztek starego lakieru i nalotu rdzawego.

Została wielokrotnie nałożona warstwa lakieru antykorozyjnego-gruntowego na czysty wypiaskowany metal podwozia , który został wtryśnięty również w podłużnice, wnęki i elementy zawieszeń (specjalistyczny lakier na bazie epoksydowej), później została wykonana profesjonalna konserwacja podwozia spec. woskami, którymi zostały obficie natryśnięte wszystkie wnęki, profile, elementy podwozia, podłużnice, błotniki, progi, drzwi, słupki, itp.
Takie zabezpieczenie jest na lata użytkowania – posiadamy dokumentację zdjęciową z renowacji.

Karoseria została polakierowana oryginalnym kolorem tego Mitsubishi (ciemnozielony perłowy) ale w modnym teraz wydaniu – matowym z dodatkami czarnego porowatego Raptora.
Felgi aluminiowe 17-calowe zostały wypiaskowane i polakierowane grafitowym perłowym kolorem, na felgach założone większe od seryjnych opony drogowo-szutrowe o minimalnym zużyciu.

Oferowane Pajero jest wersją osobową w pełnym wyposażeniu: klimatronik, pełna elektryka kabiny, 100% blokada tylnego mostu (!), poszerzenia plastikowe, skrzynia rozdzielcza 4×4 – Super Select – pozwala na 4 tryby jazdy (sam tylny napęd, napęd 4×4 z centralnym mechanizmem różnicowym do poruszania się po drogach i autostradach z normalną prędkością, system 4×4 zblokowany do np. trudniejszych warunków i mniejszej prędkości, zredukowany mocny terenowy system napędu) taki system wszystkich opcji występuje tylko w Pajero.

Auto jest również po szczegółowym przeglądzie i serwisie mechanicznym – wszystko sprawne przesmarowane, po wymianie olejów i filtrów, pasków, płynów, itp. Wymieniono również końcówki wtryskiwaczy na nowe.
Został wyczyszczony i zregenerowany układ paliwowy – w tym przede wszystkim zbiornik – bo jak wiadomo to bolączka wszystkich Pajero.

Koszt powyższej renowacji i stylizacji to min. 40 tyś zł.

Ofertę sprzedaży chcieliśmy połączyć z propozycja dalszej przebudowy i modernizacji pojazdu do offroad.

Proponujemy:

  • montaż wyciągarki elektrycznej z przodu pod fabrycznym zderzakiem (opcjonalnie można zastosować wymianę zderzaków na pełne stalowe i polakierować w kolor pojazdu)
  • zestaw płyt osłonowych silnika
  • lift zawieszenia np. (+50mm) i wymianę na wzmocnione offroadowe amortyzatory oraz sprężyny
  • snorkel
  • opony z bardziej agresywnym bieżnikiem (MT)
  • możliwość podniesienia mocy silnika zmianą oprogramowania i wydajniejszym układem wydechowym ze stali nierdzewnej
  • dla myśliwych proponujemy wykonanie składanego dużego kosza na zwierzynę z tyłu – nośność ok 300kg (na zdjęciach)
  • bagażnik dachowy – platformę dachową
  • dodatkowe oświetlenia LED
  • i inne dodatki wg potrzeb…

CENA: 59 000 PLN

Sprawdź nasze Social Media

2020© Extrem4x4.pl. All Rights Reserved.
Używamy plików cookies i podobnych technologii w celu realizacji usług, reklamy, statystyk, optymalizacji. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka Prywatności

EnglishGermanPolish