Nissan Patrol Y60 AMG V8 8hp – Extrem4x4

Nissan Patrol Y60 AMG V8 8hp

Nissan Patrol AMG 5.5 Kompressor + 8HP70 – 570KM/840Nm

Do sprzedania przebudowany Nissan Patrol Y60 1992r w stylu „rozbójnika drogowego”
Samochód ukończony w listopadzie 2023 i wystawiony do sprzedania.
Projekt trwał w budowie ok 2 lata.
Samochód budowany w naszej firmie Extrem 4×4.
Efektem jest bardzo szybki i bardzo sprawny samochód o parametrach zbliżonych do samochodów wyczynowych połączonych z wysoką kulturą prowadzenia i klasycznym wyglądem.
Bazą był sprowadzony w idealnym stanie Nissan Patrol Y60 2,8td z południowej Francji, samochód bezwypadkowy, zachowany z całkowicie oryginalnym lakierem, bez korozji, z pięknym niezniszczonym środkiem, niewielkim oryginalnym przebiegiem 132 000km, wersja z klimatyzacją.
Taki egzemplarz dzisiaj jest bardzo trudny do zdobycia, a ceny sięgają ok 100tyś zł po opłatach i zarejestrowaniu.
Modyfikacje to:
Profesjonalny montaż silnika Mercedes V8 5,5 AMG M113K o fabrycznej mocy 517 KM.
To kultowy niezniszczalny 8- cylindrowy benzynowy silnik z doładowaniem sprężarką Roots (kompressor) z wodnym intercoolerem o potężnej mocy i momencie obrotowym oaz niespotykanej elastyczności, praktycznie stały moment obrotowy dostępny w całym zakresie, brak turbodziury i natychmiastowa reakcja na pedał gazu.
W naszej firmie Extrem 4×4 wykonaliśmy kilkaset różny swapów silników do pojazdów terenowych ale ten wydaje się najlepszym i w odczuciu najmocniejszym silnikiem do samochodu terenowego.

Silnik pochodził z samochodu Mercedes S AMG import Japonia, o znikomym przebiegu 38 000km- praktycznie to nowy silnik (dokumentacja zdjęciowa, nr VIN).
Silnik po serwisie olejowym, nowe uszczelniacze, paski napędowe, serwis kompresora powietrza, nowe 16 świec, wystrojony na sportowym sterowniku Ekumaster Emu Black, usunięte katalizatory, EGR i inne „eko-bzdury”.
Sportowy cały układ wydechowy ze stali nierdzewnej (wydajniejszy o większym przepływie) po obu stronach wyloty pod prawym i lewym progiem – po 4 cylindry na stronę.
Kolektory wydechowe sportowe – wydajniejsze do większej mocy
Dodatkowe chłodnice, wodny intercooler.
Układ wydechowy od Ulter Motorsport wykonany na zamówienie.
Skrzynia biegów superautomat 8-biegowy 8HP70 na sterowniku Turbo-Lamik, adapter reduktora 4×4, skrzynia bardzo szybka z 3 trybami pracy (automat, sport i manual) ,
Można zamontować dodatkowo łopatki przy kierownicy, dodatkowy pedał sprzęgła, duży wyświetlacz WRC, do jazd wybitnie sportowych dodatkowe chłodnice oleju.

Hamulce:
Zaciski wyczynowe 6 tłoczkowe Brembo aluminiowe Alfa Romeo 2,9Turbo, tył 4-tłoczkowe Brembo-Porsche, potężne wentylowane tarcze sportowe DBA – Corvette, adaptery montażowe, sportowe przewody w stalowym oplocie.
Zestaw wystrojony i dobrany do masy pojazdu, hamulce działają rewelacyjnie, Patrol zatrzymuje się jak lekki sportowy samochód, hamulce się nie przegrzewają jak to ma miejsce przy fabrycznym układzie.
Zawieszenie:
Regulowane sportowe amortyzatory R-Shox 2,7 cala ze zbiornikami gazowymi, specjalnie wystrojone do tego egzemplarza, zawieszenie jest sprężyste i doskonale trzymające trakcję na drodze – nawet przy dużych prędkościach, ale zachowujące charakter zawieszenia terenowego, dodatkowo grube wzmocnione stabilizatory z przodu i z tyłu, polibusze wahaczy i drążków, przekładki mimośrodowe dla wyprzedzenia kąta zwrotnic, odboje polimerowe, wzmocnione sprężyny.
Podwozie oczyszczone zabezpieczone specjalistycznymi woskami APP
Środek to sportowe fotele i inne dodatki widoczne na zdjęciach.
Cały środek rewelacyjnie zachowany, czysty i niezużyty- praktycznie jak w nowym samochodzie z tamtych lat.
Blokada tylnego mostu oryginał – sprawna.
Mosty napędowe poddane serwisom i regeneracjom, filtry i oleje z najwyższej półki.
Klimatyzacja, szyby elektryczne, centralny zamek – wszystko sprawne w doskonałej kondycji.
Budowa pochłonęła ok. 1500 godzin pracy i mnóstwo wartościowych części, które łatwo policzyć.
Samochód zarejestrowany w PL.
Samochód można dalej rozwijać, to nie koniec potencjału silnika, skrzyni i mostów napędowych. Patrola można przystosować go również do jazdy terenowej.

Film jak to jeździ:
https://www.youtube.com/watch?v=SXymbd3_otI&t=35s

Cena Patrola to 250 000zł (ok. 58 000Euro)

Sprawdź nasze Social Media

2024© Extrem4x4.pl. All Rights Reserved.
Używamy plików cookies i podobnych technologii w celu realizacji usług, reklamy, statystyk, optymalizacji. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka Prywatności