WYBÓR JĘZYKA:  pl  en
Szybki kontakt: tel. 33-497-96-81, info@extrem4x4.pl
Dla podróżników promo1
>
Dla rajdowców promo1
Dla myśliwych promo1
news tundra Patrol Integrale Diesel Biturbo BMW
zobacz więcej
news2015 integrale Toyota Hilux nowy pałąk załadowczy
zobacz więcej
news tundra Patrol Biturbo BMW by Extrem4x4 zobacz więcej
Idąc naprzeciw zapotrzebowaniu na profesjonalne usługi konserwacyjne zdecydowaliśmy się otworzyć specjalny dział w naszej firmie.
Zajmujemy się tematyką przedłużania sprawności pojazdów od kilkunastu lat.

W tym zakresie znajduje się również zabezpieczanie antykorozyjne podwozi i nadwozi.
Producenci pojazdów nieszczególnie zajmują się tą dziedziną, gdyż nie leży to w ich interesie.
Polityka częstej wymiany samochodów jest sprzeczna z przedłużaniem ich żywotności.
Samochody są więc projektowane na określony okres użytkowania, żeby użytkownik zmienił pojazd na nowy dając znów zarobić producentom.
W związku z faktem , że naprawy mechaniczne i duży wybór części zamiennych nie stanowią dziś problemu z podtrzymaniem kondycji mechanicznej, samochody muszą być wycofywane z obiegu z innych przyczyn - trudniej naprawialnych - czyli nieodwracalnych uszkodzeń karoseryjnych.

Pojawia się więc korozja, czyli proces niszczenia – szczególnie dotyczy stalowych elementów nośnych i poszyć pojazdów, wynikający z kontaktu ze środowiskiem zewnętrznym - dla metali jest on głównie efektem reakcji chemicznych.
Proces korozyjny jest więc dla niektórych pomocnym w utrzymaniu koniunktury a dla niektórych wielkim wrogiem.
Nie jest on jednak równie szybko postępujący w każdym miejscu świata.

Zdecydowanie przyspiesza powstawanie korozji wilgoć w powietrzu i powiązane z nią stosowane - szczególnie w okresie zimowym – drogowe aktywne środki chemiczne takich jak np. sól drogowa, itp.
Niestety nasze położenie geograficzne i długie zimy sprzyjają procesom korozji.
Jedynym sposobem walki z tym procesem jest profesjonalna konserwacja i zabezpieczenie antykorozyjne.
Proces konserwacji trwa ok. 3 dni robocze.
- demontaż detali karoseryjnych - typu poszycia plastikowe, niekiedy zderzaki
- mycie na gorąco wodą ze środkami chemicznymi ( 90 stopni) myjką wysokociśnieniową
- suszenie wstępne (wymuszone i samoczynne) – całość ok. 24 godziny
- mechaniczne czyszczenie pkt, z którymi nie poradziła sobie myjka
- gruntowanie i konserwacja właściwa ( osobno wnętrza profili karoseryjne, osobno powierzchnie podwozia
  i rama pojazdu)
- montaż detali

Realizacje