WYBÓR JĘZYKA:  pl  en
Szybki kontakt: tel. 33-497-96-81, info@extrem4x4.pl
Dla podróżników promo1
>
Dla rajdowców promo1
Dla myśliwych promo1
news tundra Patrol Integrale Diesel Biturbo BMW
zobacz więcej
news2015 integrale Toyota Hilux nowy pałąk załadowczy
zobacz więcej
news tundra Patrol Biturbo BMW by Extrem4x4 zobacz więcej
Klasa T1
Oferujemy budowę od podstaw samochodu typu Pick-up do licencjonowanych rajdów terenowych na bazie Nissana Navary.
Wersja podstawowa:

Podwozie:
- elementy nośne dolne Nissan Navara połączone z homologowaną klatką Ireco tworzące przestrzenną ramoklatkę.
Poszycia laminat ( opcjonalnie carbon)

Wymiary:
szerokość 2000 mm
Rozstaw osi 2900 mm
Masa minimalna (FIA) -1750kg
Przednie zawieszenie niezależne Rally-Art, 4 amortyzatory R-shox 2.7" x 10" -skok koła 250mm
Tylne zawieszenie – zawieszenie zależne, modyfikowany most sztywny Nissan Patrol z blokadą LSD , 2 amortyzatory R-shox 2.7 x 18" z radiatorami ( lub 4szt R-shox 2.7" x 14"), skok koła równoległy 300mm , krzyżowy 400mm

Silnik:
Nissan 350z -3500 ccm 280KM/360Nm ( ze zwężką FIA 35mm), silnik przebudowany zgodnie z regulaminem FIA, sportowy-dynamiczny układ wydechowy, sterowanie Halltech (lub Motec),
Skrzynia biegów/rozdzielcza 4x4 :
6-biegowa sekwencyjna Sadev ( centrana blokada LSD)
lub 6-biegowa Quaife ( centralna blokada – Torsen)

Układ chłodzenia:
- chłodnica cieczy z tyłu pojazdu, dwa wentylatory, wlot dachowy i 2 wloty boczne
- chłodnica oleju silnika, chłodnica wspomagania, chłodnica skrzyni biegów, opcjonalnie chłodnice paliwa, mostów napędowych

Układ hamulcowy Brembo.
Zbiornik ATL 170L (lub większy)

Istnieje możliwość zmian konfiguracji napędu i silnika
Klasa T2
Nissan Pathfinder 2.5 dci -190KM seria
Masa minimalna (FIA) – 2150 kg
Rozstaw osi 2853mm
Zawieszenie niezależne z przodu i z tyłu, amortyzatory R-shox 2.7" dwa na koło,
silnik przebudowany zgodnie z FIA - moc ok. 230KM/550Nm
Klatka Ireco
Zbiornik ATL 170L
Klasa TH
Możliwość praktyczne przebudowy z każdego typu samochodu terenowego.

Realizacje