WYBÓR JĘZYKA:  pl  en
Szybki kontakt: tel. 33-497-96-81, info@extrem4x4.pl
Dla podróżników promo1
>
Dla rajdowców promo1
Dla myśliwych promo1
news tundra Patrol Integrale Diesel Biturbo BMW
zobacz więcej
news2015 integrale Toyota Hilux nowy pałąk załadowczy
zobacz więcej
news tundra Patrol Biturbo BMW by Extrem4x4 zobacz więcej

Ukończyliśmy rajdowego Nissana Navarę Monstercat.
Samochód budowaliśmy od jesieni 2012r dla zespołu Piotra Białkowskiego Bewa Racing Team.
Szczegółowy opis pojazdu przedstawimy po naszym urlopie ( tzn za dwa tygodnie - 19.08.2013) wraz z ciekawymi zdjęciami i filmikami.
W skrócie przypomnimy, że wykonaliśmy całkowicie od podstaw pierwszy egzemplarz rajdowego Monstercata i Piotr jako kierowca testował go na swoich terenach okolic Żagania w celach regulacyjnych
Samochód budowany w specyfikacji FIA - T1, i tak docelowo będzie homologowany.

Dane techniczne:
- konstrukcja - ramoklatka , masa własna regulaminowa FIA minimalna 1750 kg
- poszycia laminat ( w przyszłości carbon)
- silnik Nissan 350 z – 3500 v6 280KM,  regulaminowa zwężka 35mm FIA, komputer rajdowy Haltech, wydech sportowy
- skrzynia – na razie manualna 6-biegowa Nissan 350z, reduktor 4x4 o przełożeniu 1,7 naszej konstrukcji ( w przyszłości skrzynia sekwencyjna 6-b Sadev)
- zawieszenie – przód wierna kopia Rally Art z naszymi modyfikacjami - FRT  amortyzatory regulowane, szerokie półosie, tuningowe wzmocnione zwrotnice, skok kół 25 cm – regulamin FIA 
- zawieszenie tył – amortyzatory R-Shox 2.7'' , 30/40cm skoku,  most sztywny wzmocnione LSD, drążki wzdłużne i wahacz centralny, 
- zbiornik FIA ATL - 170L
- wyposażenie regulaminowe FIA
- chłodnica z tyłu, dodatkowe chłodnice olejów
- koła BFG – 245/80 R16, felgi kute , magnezowe

Zapraszamy do pełnej galerii -> MonsterCat Rally