WYBÓR JĘZYKA:  pl  en
Szybki kontakt: tel. 33-497-96-81, info@extrem4x4.pl
Dla podróżników promo1
>
Dla rajdowców promo1
Dla myśliwych promo1
news tundra Patrol Integrale Diesel Biturbo BMW
zobacz więcej
news2015 integrale Toyota Hilux nowy pałąk załadowczy
zobacz więcej
news tundra Patrol Biturbo BMW by Extrem4x4 zobacz więcej


 To propozycja samochodu nie tylko do jazdy terenowej.
 Tak naprawdę to samochód klasy „pół na pół".
 Tzn i do terenu i na asfalt, czyli – na co dzień..

 Przebudowa polegała na podniesieni osiągów dla obu przypadków.
 Pajero dostało wyższe i skuteczniejsze zawieszenie – OME Sport, większe terenowe ogumienie, szersze felgi ze znacząco większym offsetem, nadwozie zostało odciążone i wzmocnione w słabych punktach , błotniki zmodyfikowane do większej średnicy kół, przybyły solidne aluminiowe płyty osłonowe podwozia, dodatkowe oświetlenie xenonowe i ledowe.
 Silnik został całkowicie odnowiony łącząc to z tuningiem.

 Pajero dostało potężny intercooler z przodu pojazdu – nie tam gdzie fabrycznie, w podwoziu – gdzie nie spełniał swoje funkcji.
 Razem z silnikiem został przebudowany system dolotu powietrza ze zwiększonymi średnicami rur zasilających i zewnętrznym snorkelem , podobnie układ wydechowy powiększony został do 3.5" i wykonany ze stali nierdzewnej z tłumikiem przelotowym .
 Do tego wszystkiego zostało podniesione ciśnienie doładowania turbiny do 2-bar i zastosowany sportowy - dakarowy komputer sterowania silnikiem firmy - Adonis (efekt współpracy z Traskiem).
 Koło dwumasowe zostało zastąpione lekkim sportowym kołem jednomasowym połączonym ze wzmocnionym sportowym sprzęgłem spiekowym.
 Doszła większa chłodnica cieczy, w kabinie sportowa kierownica, pedały i zestawy zegarów.
 
 To wszystko daje piorunujący efekt z jazdy.
 Pajero pięknie przyspiesza i przyjemnie – sportowo się prowadzi , zarówno na asfalcie jak i w terenie.